søndag den 19. februar 2012

Award

Jeg har modtaget en blog award fra denne super fine blog - Prinsessen
Awarden er til blogs med under 100 faste læsere. 
Det giver mig mulighed for at jeg kan gøre lidt reklame for andre blogs jeg kender som ikke har så mange læsere.

Jeg sender derfor awarden videre til fem andre:
nykjaerklostergaard . Min veninde som er så vanvittig kreativ. Hendes blog er ny så den trænger til at blive reklameret lidt for, den skal nok blive stor. Til dig der elsker at strikke, hækle, sy og klippe alverdens wallstickers mm. Hun er god til indretning, men har også en design udannelse :)
retrorejen - En af mine yndlingsblogs som jeg faldt over som en af de første. Til dig som elsker retro børnetøj og indretning. Hun er en mester til loppefund og kjoler.. Ja og meget mere - tjek lige hendes pippi kostume til fastelavn..
 Polkapigen - en gammel efterskoleveninde som jeg er faldet over herinde - til dig der har lyst til at følge en meget velformuleret og levende blog skrevet af en mor. Pas på, du bliver afhængig..
rikkesmakeupblog - til dig der elsker make-up og vil lære mere om tips og farver - Rikke er et naturtalent med seje hårfrisurer :) !!
MalleQ - En af de første blogs jeg også faldte over, til dig der mangler syinspiration, og godt kan li når folk lukker dig ind i hjemmet. Lige nu er der også en rigtig fin pude med DIY til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar