søndag den 19. februar 2012

Et lille pip herfra..

Jeg undrer mig.. Bare en smule. Der er jo en hel protokol til når man laver en giweaway her på nettet, men hvorfor er det at man ønsker at få så mange læsere som muligt? læsere man ikke aner om de synes ens side er fantastisk eller om de bare gerne vil vinde og så sletter de sig senere hvis de husker det.

Er det noget om at jo flere jo bedre - kvantitet frem for kvalitet..? Jeg faldte over en blog hvor man ikke engang måtte være med før man blev fast læser, hvorfor ikke bare have frit slag og så hver gang der kommer en ny læser tænker man - Juhuu endnu en der kan li min blog :)

Nå men det var bare et undrende pip herfra.. Ha en dejlig søndag til jer alle

Kh Jette

6 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig :-) Jeg har heller ingen krav de gange jeg har lavet give aways. Udover at de skal skrive en kommentar under indlægget, så jeg ved hvem der deltager. Det kunne heller ikke falde mig ind, og jeg syntes heller ikke om når der er krav om at man skal være fast læser, syntes om på facebook, linke på sin blog, lave indlæg om give awayen og stå på hovedet ;-) Ej, helt så galt er det ikke, men jeg forstår det nok bare ikke helt. Af præcis de samme grunde som dig.

    Jeg kan også godt lide, at dem som læser med hos mig gør det, fordi de kan lide det jeg skriver om :-)

    Og så skal jeg lige sige tusind tak for awarden. Jeg har også fået den fra anden side, og ville have givet den til dig :-D

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du sød! Tusind tak for tanken :)

    Og ja lige tilbage til emnet- så tænker jeg om folk ikke tror på egne evner og på at folk ville melde sig alligevel måske. Ellers om det så bare er at, jo flere jo bedre. Den vildeste jeg har set har været med 5 punkter hvor det første er at du skal være fast læser, til at man linker alt det du lige har skrevet pånær at man skal stå hovedet :O

    Men der skal være plads til os alle, jeg vil bare ikke være med i en give away når jeg skal tvinges til at synes om bloggen og læse med fast...

    SvarSlet
  3. Folk må bestemt også gøre som de vil, jeg deltager dog kun i give aways hos de bloggere jeg alligevel læser med hos :-)

    SvarSlet
  4. Jeg må lige være med her, for jeg har også grublet over det koncept med at lokke læsere til ved at lokke dem til at linke, gøre sig til fast læser osv. Det er lidt som om, at jo flere faste læsere man har, jo bedre er det.. men jeg vil hellere have, at dem der læser med gør det fordi min blog er interessant for dem:) og jeg har det nok på samme måde med andre blogs - jeg deltager kun i give aways, hvis der ikke er andet krav end at skrive en kommentar og jeg gør mig kun til fast læser på blogs, jeg synes er noget for mig.. :)

    SvarSlet
  5. Ja det er jo nok også mest fair at melde sig til en give away hvor man egentlig kan li bloggen. Men nogle gange vil man bare så gerne vinde gaven og har rigeligt med blogge man foretrækker frem for den med give awayen..

    Dejligt i lige vil komme med jeres indput :)

    SvarSlet
  6. Jeg har det på samme måde. Give away = giv væk. Hvis man vil have noget den anden vej samtidigt hedder det vel en konkurrence? Helt uden tvang og af egen fri vilje og uden at blive stillet noget som helst andet end underholdning i udsigt, har jeg nu tilmeldt mig her som fast læser.

    Ha en rigtig dejlig weekend:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet