tirsdag den 21. februar 2012

Fint tylskørt med Grønne blomster og syninger

Jeg har tidligere lavet denne her i gul - lige her  Bare med en ny ændring og det er blomsterne :) Blomsterne er fra søstrene Grene og koster 10,-


De er sat på med lidt tråd, og så er er der broderet en blomst på i fri hånd på symaskinen.


 Blomsten i grøn tråd
 blomsterne er sat på i hånden
 Tæt på :)

Og så skulle der også lige nogle blomster på den gule - disse nederdele er meget nemme at lave og mit næste projekt bliver at lave dem i farvet brudetyl.

Se lige min lækre Niece!

2 kommentarer:

  1. Hold nu da op, sikke da en fantastisk energi og SUPER blog du har her!!! Er lige stødt på den, mens jeg ledte efter sengerande : ) - Sikke mange LÆKRE ideér du har, og hvor er du dygtig!!! Sikke en lækker tyl nederdel, og din niece ser SÅ sød ud!!!
    Vil helt klart kigge med herinde på bloggen : )
    Vh Kirsten

    SvarSlet
  2. Hej kirsten :)
    Mange tak for din søde kommentar, den blev lige læst højt for manden herhjemme :)

    Min niece er simpelthen så skøn, så det er jeg helt enig i!

    SvarSlet